PQPI-PTT



Aquest blog està pensat per treballar amb l'alumnat dins el mòdul B el crèdit Tecnologies de la informació i de la comunicació. Hi anem anotant activitats, vivències, informacions... relacionades amb el món de l'hoteleria i també amb altres coses que passen. Uns dies estarà més actiu i d'altres... no.







dijous, 10 de febrer del 2011

PER FI... ENTRE FOGONS I A LA SALA

Des de gener que ja estem a l'ESCOLA d'HOTELERIA I TURISME de BARCELONA.
Aquí és on aprenem tot el relacionat amb cuina i sala. Tenim diferents professors i una professora.

1 comentari:

  1. m'agrada molt el curs del ptt.M'he le pasat molt bé he apres molt a l'escola d'hoteleria, he pares molt i m'ho he pasat molt be, aver-hi fet aquet curs m'ha ajudat molt perque ami m'agrada molt la cuina. he tingut un companys molt bons.
    DE: Andres Guerra.

    ResponElimina